افزایش فروش رستوران افزایش فروش رستوران

افزایش فروش رستوران

افزایش فروش رستوران ، فست فود و کافی شاپ بعد از راه اندازی، پر رنگ ترین دغدغه رستوران دار ها و کافه داران است. بار ها مشاهده کرده ایم که افرادی با کسب مشاوره های غیر اصولی در زمان راه اندازی ضرر های بسیاری کرده اند. این افراد در موقعیت حساسی قرار دارند.

  • از گروه جدیدی مشاوره بگیرند؟
  • به سبک خودشان کار را مدیریت کنند؟
  • دوباره ممکن است از مشاوره بد ضربه بدتری ببینند، اما ناچار به امتحان آن هستند و….

متاسفانه بار ها با این افراد و تنش های ناشی از راه اندازی غیر اصولی رستوران و یا کافه ایشان توسط افراد مدعی اما غیر متخصص از نزدیک جلساتی داشته ایم. همچنین دورادور نتیجه حرکت های اشتباه را نیز بررسی کرده ایم. برای عبور از بحران های رستوران داری و کافه داری باید مدیریت بحران کرد. همه مشاوران را از یک چشم نگاه نکرد و با تجربه تر از گذشته به سمت درست حرکت کرد.

اما برای افزایش فروش رستوران باید چه کرد؟

دو راه اصلی وجود دارد:

  • خود شما دست به کار شوید و با بررسی بخش های مختلف به افزایش فروش خود دست یابید. ما برای کمک به شما در این مسیر مطالعه مطالب افزایش فروش رستوران را پیشنهاد می کنیم. همچنین پیشنهاد ما این است که با مدیران موفق رستوران ها و کافه های دیگر ارتباط نزدیکی برقرار کنید و از تجربیات هر چند غیر منسجم آنها در رابطه موقعیت مکانی، موقعیتی و درامدی خودتان، استفاده کنید.
  • استخدام مشاور یا گروه مشاورانی که شما را از سختی های فراوان و ورشکستی نجات بدهند. مشاورانی که مانند یک پزشک وارد شوند و با اعتمادی هرچند در مواردی دشوار ، جراحی های لازم را در کسب و کار شما انجام دهند. ما برای هر مشکلی در مجموعه شما راهکار هایی تخصصی از متخصص در همان زمینه داریم. در مهندسی منو و شکل های مختلف بهای تمام شده کم و کاستی است، مشاوره تخصصی منو برای شما صورت می گیرد. در بخش مدیریت پرسنل چالش هایی وجود دارد، ما برای شما جلساتی با مجرب ترین مدیران رستورانی تیم راه اندازی رستوران پارس برگزار می کنیم و… البته قبل از همه موارد ذکر شده در جلساتی رایگان باید کلیه مشکلات شما بررسی شود و نیاز های شما به عنوان مجموعه ای غذایی که نیاز به پیشرفت دارد مشخص شود.

برای مطالعه تکنیک های راه اندازی رستوران کلیک کنید.

آخرین مطالب منتشر شده

طراحی کافه
طراحی پلان رستوران
خرید تجهیزات رستوران
طراحی برندینگ رستوران
مطالب بیشتر از راه اندازی تخصصی
1 پاسخ دادن

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و طراحی سایت اختصاصی توسط کرگدن