جذب مشتری رستورانجذب مشتری رستوران

جذب مشتری رستوران – بازاریابی رستوران

جذب مشتری رستوران به دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم می شود. در روش کوتاه مدت با شیوه های جذب لحظه ای مشتریان بالقوه را ترغیب به خرید و استفاده از منابع رستورانی می کنیم. اما در روش بلند مدت شرایط را برای وفاداری مشتریان برای رستوران محیا میکنیم.

جذب مشتری رستوران به شیوه کوتاه مدت شکل ها و سبک های گوناگونی دارد. اما معروف ترین آنها پخش تراکت است. این روش به دلیل فراوانی زیاد در میان رقبا قدرت خود را به مرور زمان از دست می دهد. اما اگر با کمی خلاقیت و هدفمند این تکنیک انجام شود، میتواند هنوز هم بهترین بازخور ها را با خود همراه داشته باشد.

شیوه های جذب مشتری رستوران بسیار زیاد و گوناگون هستند. گروه مشاوران پارس بسته به موقعیت مکانی و محتوای کسب و کار شما بهترین گزینه ها را برای شما طراحی خواهند کرد. این طراحی استراتژی برگرفته از تجربیات موفقی است که بازدهی آنها امتحان خود را پس داده است.

جذب مشتری رستوران با اهداف بلند مدت نیز بسیار جذاب هستند. شما برای اینکه مشتریان را به رستورانی وفادار کنید، کافی است چند تکنیک استاندارد مطابق با محیط رستورانی خود را برای مشتریان انجام دهید. این تکنیک ها تحلیلی و بر اساس روانشناسی و منطقه شناسی مشتریان شما ساخته و پرداخته خواهند شد.

نکته قابل توجه برای جذب مشتریان به رستوران

اطمینان حاصل کردن از زیر ساخت های محیط کسب و کار ما است. در بعضی شیوه های بلند مدت نیز داریم فرهنگ جدیدی در رستوران به وجود بیاوریم. از نوع طبخ ، خدمات و حتی برخورد پرسنل با مشتریان… پس نیاز به نیروهایی داریم که توان درک و اجرای این فعالیت ها را داشته باشند. گروه مشاوران پارس در این بخش هم در کنار شماست و در صورت نیاز گزینش و استخدام نیروهای عملیاتی مناسب را مدیریت و اجرا می کند.

در نظر داشته باشید توصیه های عمومی ممکن است برای هرجایی نتیجه معکوس داشته باشد. البته فیدیلیو هم به عنوان یک تحلیل گر نظرات جالب دارد که می توانید ازین جا مطالعه کنید.

از جمله این توصیه های عمومی برای بازاریابی رستوران نظر شما را به این مقاله نیز جلب می کنیم.

The last comment and 2 other comment(s) need to be approved.
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب منتشر شده

طراحی کافه
طراحی پلان رستوران
خرید تجهیزات رستوران
طراحی برندینگ رستوران
مطالب بیشتر از راه اندازی تخصصی
پشتیبانی و طراحی سایت اختصاصی توسط کرگدن