جعبه سیب زمینی
بسته بندی فست فود

اهمیت بسته بندی (مدیریت مقیاس غذا)

جعبه سیب زمینی سرو سالن و یا بیرون بر یک رستوران را در نظر بگیرید ، آیا امکان سرو غذا کمتر یا بیشتر از آن وجود دارد؟ آیا می دانید بخشی از هزینه های تحمیلی به یک رستوران یا فست فود هزینه های ناشی از عدم رعایت مقیاس های سرو غذاست؟ به بیانی شما به عنوان یک رستوران دار یا مدیر یک رستوران ، در نظر میگیرید برای سرو مقدار مشخصی سیب زمینی مبلغ مشخصی را دریافت کنید ؛ این مبلغ دریافتی مشمول هزینه های تولید و حاشیه سود رستوران است . حال درنظر بگیرید کارگر رستورانی باید با سرعت بالا میزان وزن تقریبی سیب زمینی را در نظر بگیرد و در بشقاب چینی یا کنار غذای دیگری سیب زمینی را سرو کند ، در این حالت امکان سرو بیشتر (ضرر مالی) و یا کمتر ( ناراحتی مشتری از نظر تناسب حجم) بسیار شایع می شود…

راهکار چیست؟

در این وضعیت وجود جعبه سیب زمینی مناسب که مانند پیمانه استاندارد حجم مناسب را به اپراتور گوشزد میکند میتواند در ثبات سرو سیب زمینی بسیار کارآمد باشد.

مثال فوق جعبه سیب زمینی را به عنوان یک نمونه کاربردی برای مدیریت مقیاس نشان می دهد؛ همچنین میتوان برای سرو غذاهایی که در ظروف آلومینیومی سرو میشوند نیز از این مثال بهره گرفت.

بسته بندی بهینه مشابه جعبه سیب زمینی ، برای فرم های مختلف سرو سالن و یا بیرون بر میتواند مدیریت عملی ما برای بهترین شکل ارایه محصولات به مشتریان را در بر بگیرد ، به عنوان مثال برای جعبه بیرون بر یک پرس کباب کوبیده و برنج که جایی برای کارد و چنگال و نوشیدنی تعبیه شده است، نمی شود آن قسمت ها توسط اپراتور خالی گذاشته شود ، این یک نکته مدیریتی است… زیرا اپراتور میداند یک امر بدیهی را باید حتما رعایت کند و هیچ توضیحی توجیح پذیر نیست.

گروه مشاوران پارس برای بسته بندی رستوران ، فست فود و کافی شاپ با ایده های علمی و عملی آماده خدمت رسانی به فعالان این حوزه هستند…

خدمات بسته بندی : خدمات ویژه مشاوران پارس

تبلیغات

آخرین مطالب منتشر شده

جعبه بیرون بر
جعبه ساندویچ
چاپ و تولید جعبه فست فود
مطالب بیشتر از نکات مهم بسته بندی

پشتیبانی و طراحی سایت اختصاصی توسط کرگدن