راه اندازی رستوران

راه اندازی رستوران ( تمایز در رسپی )

راه اندازی رستوران ( تمایز در رسپی )

راه اندازی رستوران ( تمایز در رسپی )

راه اندازی رستوران در بازار رقابتی صنعت رستورانی کشور امری بسیار تخصصی می باشد ؛ و باید برای تمامی بخش های رستوران قبل از راه اندازی نقشه کاملی داشت. در این بخش به تمایز در رسپی برای متمایز دیده شدن در نگاه مشتریان رستوران می پردازیم:

برای راه اندازی رستورانی متمایز از نظر طرز تهیه و رسپی باید شناخت کافی از نوع تهیه و طبخ منویی که تصمیم به ارایه آن را گرفته ایم داشته باشیم. به عنوان مثال یک فست فود را در نظر میگیریم که برای راه اندازی خط پیتزا آمریکایی درحال برنامه ریزی است . اجزای پایه ای تشکیل دهنده پیتزای آمریکایی عبارت اند از : خمیر ، پنیر ، سس و بعضا ادویه خاص مشترک بین تمامی پیتزا ها ؛ چه خمیری با چه سسی و با چه ترکیبی از ادویه ها مطبوع می شوند ؟ برای تهیه پیتزاهای لذیذ باید به بهترین رسپی های پیتزا آشنایی داشت ؛ ما در گروه راه اندازی پارس از پایه ای ترین بخش های آماده سازی پیتزا با رسپی های منحصر شما را راهنمایی میکنیم. در ادامه با این بیس استاندارد تنوع پیتزاها را از نظر سایز و تاپینگ چه تعداد در نظر بگیریم؟ آیا نیاز منطقه ای مستلزم این است که پیتزای ویژه و متفاوتی هم در منو قرار بدهیم؟ به عنوان مثال آیا تا بحال از گردو به عنوان بخشی از رسپی در نوع مخصوصی از  پیتزا استفاده کرده اید؟

بسیار منحصر به فرد خواهد بود اگر در راه اندازی رستوران خود از لحظه تعیین رسپی برنامه ریزی دقیقی را در پیش بگیرید.به عبارتی این رسپی اختصاصی شما خواهد بود و مخاطبین اختصاصی خود را خواهد داشت.

در نظر گرفتن همه موارد فوق منجر به ایجاد تمایزی منحصر به فرد برای رستوران شما می گردد.

در کنار ایجاد تمایز در رسپی برای راه اندازی رستوران ایجاد تمایز و تفاوت در نوع طبخ  و  نیز سبک سرو غذا نیز بسیار مهم خواهد بود که در مقالات بعدی منتشر خواهد شد.

تکنیک های راه اندازی رستوران را مطالعه کنید.

لینک های مرتبط: راه اندازی فست فود (تمایز ) ، پیتزا آمریکایی یا ایتالیایی ؟

آخرین مطالب منتشر شده

طراحی کافه
طراحی پلان رستوران
خرید تجهیزات رستوران
طراحی برندینگ رستوران
مطالب بیشتر از راه اندازی تخصصی
The last comment and 3 other comment(s) need to be approved.
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و طراحی سایت اختصاصی توسط کرگدن