راه اندازی تجهیزات رستورانی

برای راه اندازی تجهیزات رستورانی ، تعیین و تشخیص درست خطوط راه اندازی ، تعیین فرم و نقشه چیدمان تجهیزات و مدیریت هزینه های خرید تجهیزات از مهمترین مواردی هستند که باید در نظر گرفت. البته قدرت تشخیص برند های اصل ، نمایندگی های معتبر ، محصولات داخلی استاندارد و معتبر و بسیاری موارد دیگر از جمله خدماتی است که گروه مشاوران پارس با تجربه سالها فعالیت در زمینه راه اندازی تجهیزات رستورانی انواع مرکز غذایی ، فست فود ها ، کافی شاپ ها و رستوران ها به شما ارایه خواهند داد.

همگام با تنوع غذاهایی که در رستوران ها سرو می گردد ، صنعت تجهیزات رستورانی هم رشد چشمگیری داشته است و برای هر فرم غذای منو تجهیزات اختصاصی طراحی و تولید شده است . همچنین این صنعت با شیب قابل توجهی در مسیر پیشرفت و تکامل قرار گرفته است ؛ به روز بودن دانش و اطلاعات در زمینه تغییرات روز و جهانی تجهیزات بسیار کمک کننده خواهد بود ، ما در گروه راه اندازان پارس در کنار شما خواهیم بود.

برای راه اندازی تجهیزات رستورانی متناسب با فضا ، بودجه ، خطوط مورد نظر ، استراتژی رستوران و… مباید برنامه ریزی شود و در صورت امکان هزینه های شروع راه اندازی به کمترین میزان خود کاهش پیدا کند.

در ادامه تحلیل و بررسی راه اندازی خطوط مختلف با توجه به مراحل مورد نیاز راه اندازی هر خط به تفکیک قرار داده شده است . لازم به ذکر است که در این موارد بیشترین عرف برای راه اندازی در نظر گرفته شده است در حالی که برای راه اندازی تجهیزات رستورانی باید حتما استراتژی مهندسی منو را در نظر گرفت بنابر این از موارد بیان شده ممکن است تجهیزات کمتر یا بیشتری مورد نیاز باشد.

تجهیزات خط پیتزا
راه اندازی تجهیزات سوخاری
راه اندازی تجهیزات برگر

استعلام قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی