برنامه ریزی تبلیغاتی بهینه

برنامه ریزی تبلیغاتی بهینه نیازمند دانش های بنیادی از علم مارکتینگ میباشد از جمله:

برنامه ریزی تبلیغاتی بهینه و چرخه عمر:
هر فعالیتی شامل ۴ مرحله است : تولد ، رشد ، بلوغ و افول !

تبلیغات و تکنیک های بازاریابی در هر مرحله از این چرخه نقش عملیاتی مجزایی را بر عهده دارد ، در مرحله تولد می توان از بازوهای تبلیغاتی و تکنیک های بازاریابی برای شناخت عموم مردم از اتفاقی جدید بهره برد همچنین برای اولین امتحان مزه ، موقعیت و … در ضمن از تکنیک های برتر بازاریابی نیز می توان برای ترغیب عوامل فوق بهره برد. همچنین برای مراحل رشد ، بلوغ و مدیریت افول یک محصول نیز استراتژی های دقیق و مدیریت شده می تواند به فعالیت ما کمک شایانی برساند ، به عبارتی برند یعنی تصور ذهنی یک فرد از یک نام ، آرم ، رنگ و یا حتی طعم…

تیم راه اندازی پارس با بهره گیری از تکنیک ها و دانش روز بازاریابی و تبلیغات دنیا در زمینه فست فود برای طرح ریزی ، تعیین استراتژی و برنامه ریزی تبلیغاتی بهینه با افتخار شما را همراهی خواهد کرد .

یکی از مواردی که به وفور در بازار فست فود ایران دیده می شود عدم توجه صاحبان این صنعت به چرخه عمر منوی رستورانی است ؛ بسیاری از افرادی که در این صنعت در حال فعالیت هستند به وفور مشاهده کرده اند که فست فودی در یک برهه بسیار شلوغ و پر طرفدار است ولی پس از گذشت مدتی با وجود حفظ کیفیت و حتی خدمات بهتر ورشکست شده و تعطیل می شود ؛ عوامل بسیاری در این ور شکستگی موثر هستند ولی با مطالعات انجام شده روی برخی از این فست فود ها مشخص شد که وفاداری بیش از حد مدیران رستوران به ثابت بودن المان هایی که در صورت تغییر روحیه تنوع طلبی مشتری را تحریک می کند باعث شکست این فست فود یا رستوران شده است.

حال چاره چیست ؟ چاره ماندگاری درک درست از لحظه افول موقعیتی است که در زمانی بسیار سودمند بوده است ولی به جای دلبستگی به آن موقعیت باید با  “خلاقیتی جدید” موقعیت جدیدی خلق کرد ، این درک درست نیازمند شناخت شما از اقلام منو ، تغییرات بازار ، رفتار مصرف کننده ، مدیریت تقویمی سال و… از یک طرف و نیازمند درک و تحلیل و دانش علمی این فرایند از سوی دیگر است… ما در تیم راه اندازی پارس برای هر گام شما در چرخه های عمر این صنعت برنامه های روشنی خواهیم داشت. به عنوان مثال در زمان افول محصولات منو باید برنامه ریزی تبلیغاتی بهینه ای بر روی معرفی منو ، خدمات و … جدید رستوران صورت بپذیرد که مخاطبین به شکل محسوس متوجه تولد یک اتفاق جدید در مجموعه باشند و چرخه عمر جدید در مجموعه شکل بگیرد.

لینک های مرتبط داخلی : راه اندازی فست فود (تمایز) ، شعار تبلیغاتی (slogan) رستورانی

سایت های مفید و مرتبط : شرکت توسعه مهندسی بازارگستران آتی (TMBA)

دیگر خدمات تیم تخصصی پارس