نمونه همکاری ها

Lille arena لیله آرینا

مکان : کشور نروژ

افتخاری جدید در همکاری با مدیر و مالک فست فود لیله آرینا با سابقه ۱۵ سال فعالیت در زمینه فست فود و رستوران در کشور های اروپایی ؛ مجموعه لیله آرینا برای بخش بیرون بر و همچنین طراحی بسته بندی با مجموعه راه اندازی پارس جلساتی برگزار کردند؛ نتیجه این همکاری منجر به طراحی و تولید بسته بندی های مدرن و بروز برای بخش سرو سالن و بیرون بر برای محصولات لیله آرینا گردید. همچنین ارایه شعار تبلیغاتی (اسلوگان) تخصصی پیشنهادی به زبان انگلیسی که در ضمن تایید بر روی محصولات چاپ گردید.

مجموعه گردشگری بادگیران

مکان :بندر عباس

آشنایی و همکاری با مدیر مجموعه بادگیران برگ زرینی ست برای گروه مشاوران راه اندازی پارس در زمینه راه اندازی و مدیریت مجموعه ای با بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع مساحت و با منوی گسترده از کباب ها و غذا های ایرانی تا فست فود و کافی شاپ … که به عنوان یکی از بزرگترین مراکز غذایی مسطح در ایران به شمار می رود.

هرمس

مکان : بندرعباس

همکاری با مالک و مدیر فست فود تخصصی برگر هرمس که البته سرو پیتزا را هم در دستور کار خود قرار دادند . مشاوره ، طراحی و تولید و پیگیری ها بخشی از موارد قرارداد با فست فود هرمس از نتایج جلسات مشترک با مشاوران پارس بود.

فودکورت اونیو

مکان: تهران – تجریش

همکاری در بخش های مختلف با مجموعه اونیو در ابتدای راه اندازی بسیار جذاب و لذت بخش بود و چشم انداز پرباری را در پیش رو داشت ؛ اما به مرور زمان و با تغییرات عمده در استراتژی ها و مدیران مجموعه به سمت و سوی دیگری پیش رفت با این حال قرار گرفتن در کنار  این مجموعه بزرگ و استراتژیک تجربیات گوهرباری را برای مشاوران پارس به همراه داشت …