خرید تجهیزات رستوران
تجهیزات صنعتی رستوران

خرید تجهیزات رستوران

خرید تجهیزات رستوران

خرید تجهیزات رستوران شامل بخش های مختلفی هست که ما سعی میکنیم نکات کلیدی و مهم رو در این مقاله خدمتتون توضیح بدهیم:

مرحله اول : نیاز سنجی برای خرید تجهیزات

شما قبل از هر خریدی باید برنامه ریزی اساسی از نیازها و ملزومات داشته باشید! این یک امر بدیهی است و قطعا از این مهم اطلاع دارید. اما باز فروش اجناس پس از خرید های اولیه کاملا نشان دهنده این موضوع هست که افراد این اصل رو به خوبی رعایت نمیکنند.

چاره چیست؟

یک تنکنیک کلیدی برای جلو گیری از خرید های حساب نشده یا هیجانی رجوع به منوی مهندسی شده است. به عبارتی اگر منوی رستوران شما اصولی بسته شده باشد. قطعا خرید اضافه ای صورت نمیگیرد! خیلی از دوستان از این اصل مهم خبر ندارند اما آمار نشان داده بیش از ۷۰ درصد افراد پس از خرید تجهیزات رستوران، یک یا دو تکه از خرید های استفاده نشده را در قالب بازار دست دوم به فروش میرسانند!! این یعنی یک ضرر به دلیل بی فکری!

مرحله دوم: نهایی کردن تصمیم برای منو رستوران

خرید تجهیزات رستوران هزینه بالایی به کارفرما وارد میکند. در نتیجه اگر منوی شما نهایی نیست باید قبل از خرید آن را نهایی کنید. یا اگر پلن جایگزین برای منوی اولیه دارید باید قابل تعریف در لیست خرید تجهیزات باشد. به عبارتی با یک سری تجهیزات چند فرم منوبندی انجام بشود.

مرحله سوم : قبل از خرید ، لیست هایی تجهیزات با متخصص و مشاور راه اندازی بررسی شود

مستقل از فروشندگان محترم تجهیزات که غالبا مشاوره خرید می دهند. اگر مشاور مستقل راه اندازی رستوران نداشته باشید ، ناخواسته باید هزینه های بسیاری پرداخت کنید که از آنها خبر ندارید. پس مشورت با مشاور اصلی پروژه قدم نهایی قبل از خرید تجهیزات رستوران می باشد. این قدم جهت استانداردهای جایگذاری، نهایی کردن پلن های جایگزین و… بسیار ضروری است.

مرحله چهارم : تحقیق و بررسی انواع تجهیزات متناسب با نیاز رستوران

خرید تجهیزات رستوران گاها برای یک منو مشخص چند مسیر متفاوت دارد. به عنوان مثال برای یک برگری در پخش طبخ شما حداقل ۴نوع شیوه پخت دارید. بعضا این روش ها بایکدیگر قابل تلفیق نیز هستند. باید تمام شیوه های مختلف را با مشاور راه اندازی نهایی کرده باشید.

مرحله پنجم از خرید تجهیزات رستوران:

این مرحله بسیار مهم است، شما در این مرحله دقیقا میدانید چه میخواهید… الان وقت این است که با بهترین تامین کننده ها و تولید کننده ها ارتباط برقرار کنید. خرید یک فرایند تجربی است. شناخت نیز یک عامل تجربی است. با تجربه و شناخت گام بردارید و بهترین محصولات در بهترین قیمت را تهیه کنید.
نکته بسیار مهم »»» قبل از خرید محصولات را بررسی کیفی کنید. اگر جنس یک میز استیل نگیر ابراز می شود آنرا بسنجید؛ همچنین تهویه آشپزخانه و محیط ارایه خدمات را در نظر بگیرید. گاهی یکی از تجهیزات برای شما بسیار جذاب است. اما نیازمند یک تهویه خاص و قوی است. و در کلام آخر آرزوی بهترین خرید تجهیزات رستوران برای شما را داریم. امیدواریم کمکی به شما کرده باشیم…

با هنی پنی یکی از تجهیزات کلیدی سوخاری بیشتر آشنا شوید.

خرید تجهیزات رستوران
طراحی برندینگ رستوران
برندسازی رستوران
اصول منو نویسی فست فود
اصول منو نویسی رستوران
اصول منو نویسی کافی شاپ
نکات طراحی رستوران

پشتیبانی و طراحی سایت اختصاصی توسط کرگدن