عوامل مهم بسیاری در معرفی یک فست فود به مشتریان ، ماندگاری و وفاداری آنان به رستوران موثر هستند مانند کیفیت غذا ، رفتار پرسنل و … عامل بسیار مهمی که به عنوان تابلو و نمادی از یک فست فود ،جذب کننده ، تاثیر گذار و خاطره انگیز می شود بر گرفته است از مجموعه رنگ ها ، طرح ها ، نوشته ها و… گروه راه اندازی پارس از لحظه انتخاب نام تا شکل گیری نهایی یک برند با هویتی متمایز از جهات مختلف قدم به قدم و با گام هایی همراه با تجربه و تخصص با شما همگام است.
در قسمت طراحی های یک فست فود عوامل گوناگونی در ذهن مشتری تاثیر گذار هستند از قبیل :
- نام
- لوگو
- رنگ / رنگ های سازمانی و هارمونی بین رنگ ها
- شکل / اشکال سازمانی
- دکوراسیون
- و …
در گروه راه اندازی پارس با اندوخته هایی از برند های معتبر فست فود در کشور همراه شما هستیم…
تصور کنید شما لحظه ای که لوگو سیب گاز زده را می بینید بلافاصله شما را به یاد برند اپل می اندازد ، یا کسی به شما بگوید یک اتومبیل قرمز زیبا را در فیلمی دیدم شما به احتمال زیاد از فراری قرمز یاد خواهید کرد ، همچنین معماری ها و حتی سبک دکوراسیون های یک منطقه یا یک کشور در ذهن شما هویتی ویژه پیدا می کند ، حال در نظر بگیرید اگر با مدیریت تمامی این عوامل بتوانید هم افزایی ایجاد کنید یعنی از هر عامل به تناسب معقول اهرمی به کار بگیرید چگونه در یاد ها ماندگار خواهید شد… به عنوان مثال در اکثر نقاط دنیا وقتی صحبت از مرغ سوخاری می شود قبل از هر چیزی چهره کلنل سندرز و یا برند KFC در اذهان تداعی می شود…