پیش غذا های فست فود

پیش غذا های فست فود

پیش غذاها که اصالتا برای پر شدن وقت مشتریان جهت گذر زمان تا آماده شدن سفارش ایشان تعبیه شده بودند در حال حاضر هویت مستلقی را به خود اختصاص داده اند؛ همچنین از دیگر مواردی که در رابطه با پیش غذا ها یا استارتر ها وجود دارد استقبال و  آماده سازی مشتریان برای پذیرایی اصلی (سفارش اصلی) است. پیش غذاها در خیلی از موارد می توانند حتی از اقلام اصلی منو هم مهم تر واقع شوند، همچنین اشتها آور های واقعی می توانند باعث اشتیاق بیشتر مشتریان برای غذا شده و موفقیت چشمگیری را برای صاحبان صنعت فست فود به ارمغان بیاورند.

به طور حتم سیب زمینی در ایران و بسیاری از کشورهای جهان یکی از محبوبترین پیش غذا های رایج می باشد؛سیب زمینی سرخ کرده در دنیا با نام French Fries  شناخته می شود به همین دلیل بسیاری خاستگاه سیب زمینی را کشور فرانسه (French به معنای فرانسوی) تصور می کنند در حالی طبق قدیمی ترین اسناد موجود خاستگاه این خوراکی لذیذ کشور بلژیک است ؛ بلژیکی ها پیش از آن ماهی را در روغن سرخ می کردند ، در سال ۱۶۸۰ رودخانه ای که از آن ماهیگیری میکردند بر اثر سرما یخ زد و در نتیجه امکان ماهیگیری وجود نداشت برای همین سیب زمینی را به عنوان جایگزین ، مشابه با برش های ماهی به صورت خلالی در روغن سرخ کردند…

امروزه سیب زمینی سرخ شده در تمامی دنیا به عنوان پیش غذا و یا همراه غذا در فست فود ها سرو می شود به عنوان مثال طبق امار منتشر شده هر آمریکایی سالیانه حدود ۷٫۵ کیلو گرم سیب زمینی مصرف می کنند.

از مزایای سیب زمینی میتوان به وجود میزان بالای پتاسیم ، فیبر و ویتامین ب ۶ در آن اشاره کرد؛ پتاسیم برای قوای سیستم عصبی و سلامت بدن بسیار ضروری است ، فیبر به هضم و دفع غذا در سیستم گوارش کمک می کند و ویتامین ب ۶ نیز برای سلامت پوست و رها سازی انرژی کربوهیدرات ها لازم است، همچنین باید به این مهم نیز توجه کرد که سیب زمینی سرخ کرده به دلیل سرخ شدن در روغن زیاد چربی بالایی را به همراه دارد و  مصرف مداوم آن باعث افزایش چربی خون می گردد ، همچنین در سیب زمینی سرخ کرده معمولا از نمک بسیاری استفاده می گردد که می تواند به سلامتی ضرر برساند و نیز توصیه میشود که خانم های باردار به دلیل امکان وجود آکریل آمید در سیب زمینی سرخ کرده در زمان بارداری از این فراورده مصرف نکنند.

پیش غذا در منوی فست فود

نکته ای که درباره پیش غذا ها معمولا جدی گرفته نمی شود به دلیل تصور خیلی از افراد که دیدگاه خاصی غیر از واقعیت پیش غذا را در نظر می گیرند( به طور مثال به تنهایی : نهایت استفاده از تجهیزات خریداری شده) غافل ماندن از استراتژیک ترین قسمت منو است …

منظور از استراتژیک ترین قسمت منو این است که از نظر حس چشایی فرد گرسنه بسیار شدید تر از افراد عادی طعم غذا را احساس می کند ، در نتیجه بسیار مهم است که در این لحظه استراتژیک شما چه طعمی را در ذهن مشتری به یادگار بگذارید…

پشتیبانی و طراحی سایت اختصاصی توسط کرگدن