بازاریابی رستوران بازاریابی رستوران

بازاریابی رستوران

بازاریابی رستوران به همه فعالیت هایی گفته می شود که از جانب رستوران دار برای اهداف بازاریابی صورت می پذیرد. اهداف بازاریابی شامل : معرفی برند ، افزایش فروش، تعیین مسیر فعالیت رستوران بر مبنای تقاضا و…

در این بخش از بازاریابی رستوران به معرفی برند می پردازیم:

بازاریابی رستوران- معرفی برند رستوران برای مشتریان

در ابتدای راه اندازی رستوران، فست فود و کافه اولین و سخت ترین بخش بازاریابی رستوران پیش روی مدیر رستوران قرار دارد. بسته به موقعیت و مکانی که راه اندازی در آنجا صورت گرفته است، استراتژی های متفاوتی برای آن می توان لحاظ کرد.

برای معرفی برند رستوران به مشتریان باید از چند قدم قبلتر شروع کرد. به عبارتی قبل از راه اندازی به آن اندیشید. اما نگران نباشید اگر تاکنون به بازاریابی رستوران فکر نکرده اید، مشاوران راه اندازی پارس برای شما هم راهکار دارند. اما برای بازاریابی رستوران باید چه کار کرد؟

نامگذاری استاندارد و جذاب

رستوران ، فست فود و یا کافی شاپ شما باید از نظر نام استاندارد باشد. یعنی باید نام و ماهیت رستوران شما هماهنگ باشد. برای جذاب بودن هم لازم است که زیبا، کوتاه و گویا باشد. همچنین از حروفی که در ذهن مخاطب باقی می ماند استفاده شود.

تبلیغات هدف دار

برای معرفی برند و یا معرفی بیشتر آن زیاد بزرگ گام برندارید. شعاع فعالیت شما نهایتا پنج کیلومتر اطراف شماست. تبلیغات خود را به افراد این منطقه نشان بدهید. این تبلیغات می تواند منوی چاپ شده شما باشد، بنر و یا تبلیغات در صفحات مجازی شما باشد. البته ممکن است بگویید رستوران هایی هستند که از تمامی نقاط شهر مشتری دارند.درست است اما تمامی آنها از محله و منطقه خود آغاز کردند و پله پله به شهرت عمومی رسیده اند.

ابزار تبلیغ را مشخص کنید

نوع تبلیغ باید بسته به خواسته شما از معرفی برند رستوران مشخص شود. به عنوان مثال اگر قیمت پایین معیار اصلی شماست، باید با منوی چاپ شده و قیمت های مشخص شده تبلیغات خود را آغاز کنید.

نتایج فعالیت خود را بررسی کنید

صرفا فعالیت به سمت درست هم به ما موفقیت در آن مسیر را نشان نمی دهد. باید با شاخص هایی میزان موفقیت خود را بسنجید. گروه مشاوران پارس با ارایه راه کار های عملی برای اندازه گیری نتایج عملکرد برندینگ در کنار شما خواهد بود.

برای بازاریابی رستوران در بخش های مختلف در کنار شما هستیم. ما در گروه مشاوران پارس با تخصص و تجربه عملی در بخش های مختلف در کنار شما هستیم.

تکنیک های بیشتری از راه اندازی و مدیریت رستوران ها را از اینجا مطالعه کنید

آخرین مطالب منتشر شده

طراحی کافه
طراحی پلان رستوران
خرید تجهیزات رستوران
طراحی برندینگ رستوران
مطالب بیشتر از راه اندازی تخصصی
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و طراحی سایت اختصاصی توسط کرگدن