راه اندازی فست فود
راه اندازی فست فود

راه اندازی رستوران ( تمایز در طبخ )

راه اندازی رستوران ( تمایز در طبخ )

راه اندازی رستورانی متمایز مستلزم رعایت اصول و استاندارد های از پیش تعیین شده ای است. در هر رستورانی بسته به منطقه و کانسپت کلی با نگاه کارشناسانه می توان تصمیم گرفت که چه تمایزی در چه بخشی می تواند مفید باشد ؛ در این بخش به تمایز در طبخ میپردازیم.

به عنوان مثال در نظر بگیرید که برای طبخ پیتزا چه گزینه هایی پیش رو داریم و هرکدام چه خصوصیاتی دارند ، پیتزا با فرم ایتالیایی را هم میتوان در تنور سنتی پخت و هم در فر های صنعتی ، تنور سنتی میتواند با سوخت هیزمی باشد یا گازی ، همچنین فر صنعتی میتواند صندوقی باشد یا ریلی و … هرکدام چه خصوصیاتی دارند، چه تفاوتی در طعم ایجاد میکنند؟ چه محدودیت ها و چالش هایی را به ما متحمل میکنند؟ چه مزیت های رقابتی در بین رستوران ها و فست فود های اطراف را برای ما به ارمغان می آورند؟ و سوالات بسیاری که باید با نگاه کارشناسانه و با دقت در مورد طبخ مورد بررسی و نقد قرار بگیرند ؛ این موارد ممکن نمی شوند مگر با تیم متخصص و کارآزموده با تجربه و آموزش دیده در زمینه راه اندازی رستوران ، ما در گروه راه اندازی پارس به سوالاتی که از قبل مطرح شده اند پاسخ دادیم و راه را برای راه اندازی تخصصی هموار کرده ایم. به عنوان مثال فر ریلی با فر صندوقی از نظر پرسنل آشپزخانه چه تفاوت هایی برای ما خواهند داشت؟ و یا از نظر تبلیغاتی با نوع طبخ چگونه میتوان شعار تبلیغاتی اختصاصی تعیین کرد؟ و …

با متمایز کردن رستوران از نظر رسپی ، نوع طبخ و سرو در بازار رقابتی رستورانی البته همراه با برنامه ریزی مناسب میتوان جایگاه متمایزی را کسب نمود.

موفقیت دستیافتنی ست…

تکنیک های راه اندازی رستوران را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید : راه اندازی رستوران (تمایز) ، راه اندازی رستوران (تمایز در رسپی)

آخرین مطالب منتشر شده

طراحی کافه
طراحی پلان رستوران
خرید تجهیزات رستوران
طراحی برندینگ رستوران
مطالب بیشتر از راه اندازی تخصصی
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و طراحی سایت اختصاصی توسط کرگدن