سالاد در منو
سالاد را به طور اختصاصی را می توان به عنوان یک خط مستقل غذایی در نظر گرفت ؛
در حال حاضر شاهد برندهایی هستیم که در فودکورت ها فقط به سرو اختصاصی سالاد پرداخته اند و به نحوی غذای اصلی گیاه خواران و خام خواران را تامین می کنند تا پیش غذا یا استارتر…
از طرفی سالاد با ۴ منظور سرو می گردد :
۱-پیش غذا ( حجم متوسط ، اشتها آور ، همراه با سبزیجات ، آبلیمو ، روغن زیتون و سس های سبک و رقیق ، با سیاست های قیمت گذاری متناسب با غذاهای اصلی )
۲- غذا ( حجم نسبتا زیاد ، همراه با مخلفات گوناگون مانند مرغ ، گوشت ، نان ، پنیر های گوناگون ،سس های کامل و نسبتا غلیظ ، سیاست قیمت گذاری غذای اصلی )
۳-همراه غذا ( حجم متوسط و کم ، طعم تکمیلی با غذا – سالاد شور همراه غذای کم نمک و… – سیاست قیمت گذاری رایگان یا تکمیلی )
۴-دسر ( حجم کم ، طعم شیرین غالب ، سیاست قیمت گذاری مستقل از غذای اصلی )
نکته ای که باید در نظر گرفت رسالت سرو سالاد است ، یعنی قرار است جز کدام دسته یا دسته های فوق باشد ؛
راهکار تجربی : برای قراردادن سالاد در منو بررسی سایر اقلام منو بسیار ضروری است. باید مشخص شود که سود فروش بهینه با افزایش حجم سالاد میسر می شود یا حجم کم و یا فقدان سالاد در منو !
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.
دیگر بخش های راه اندازی فست فود
آدرس و شماره تماس :
شماره تماس 09194201719
شماره واتس آپ پاسخگویی:
00989194201719
دفتر مرکزی : سعادت آباد، بلوار پاکنژاد ، پایین تر از اتوبان نیایش، نبش کوچه بهاران دوم ساختمان کسرا