شعار تبلیغاتی

شعار تبلیغاتی (slogan) رستورانی

شعار تبلیغاتی یا اسلوگان…

به راستی چرا در برندینگ یک محصول یا یک بنگاه اقتصادی مهم است؟

دلیل آن این است که مغز انسان برای ثبت خاطره ای خوش ، بخش ساده ای از آن خاطره را پر رنگ تر در خود جای میدهد به طور مثال برای خیلی ها پیش آمده است که استشمام بوی خاصی به یاد خاطره ای افتاده باشند…یا رنگ خاصی برای آنها نشانه خاصی داشته باشد!

شعار تبلیغاتی جمله ساده ایست که از هر برندی میتواند به جا بماند ، اگر از شعار تبلیغاتی به درستی استفاده شود می تواند یادگار خوبی برای برندی خاص باشد.

اما استفاده نابه جا نیز می تواند به همان اندازه پارادوکس و تضاد ایجاد کند…

برای داشتن شعاری مناسب عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شود ، ما در تیم راه اندازان پارس برای تعیین بهترین شعار برای مجموعه شما با توجه به عواملی از جمله :

  • هویت های برند شما
  • رسالت ها و ماموریت های برند شما
  • روانشناسی و جامعه شناسی بازار مخاطب شما
  • و…

در انتها یک نکته بسیار مهم است. برای تعیین اسلوگان یا شعار تبلیغاتی نباید عجله داشت. شاید بتوانید طرح لوگو را تغییر دهید هرچند با هزینه ای بالا! اما اصلاح شعار سازمانی بسیار سخت و یا غیر ممکن است. البته استثنا ها همیشه وجود دارند.

ما درگروه مشاوران پارس همراه با شما خواهیم بود و با توجه به شکل فعالیت و سلیقه شما طراح مشترک شعار تبلیغاتی شما خواهیم بود.

لینک های مرتبط : برنامه ریزی بهینه تبلیغات

تکنیک های راه اندازی رستوران را مطالعه کنید.

مطالب دیگر :

انتخاب نام مناسب برای رستوران ،

با ما در ارتباط باشید.

در انتها بد نیست این اسلوگان های موفق ایران را در اینجا ببینید:

۳۰ شعار تبلیغاتی یا اسلوگان موفق ایرانی

آخرین مطالب منتشر شده

برندینگ رستوران
اصول منو نویسی فست فود
اصول منو نویسی رستوران
اصول منو نویسی کافی شاپ
مطالب بیشتر از راه اندازی تخصصی
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و طراحی سایت اختصاصی توسط کرگدن