جعبه برگر
جعبه برگر

اهمیت بسته بندی رستوران (چاپ اختصاصی)

هویت غذا با نام و نشان برند

برای یک فست فود با نام تجاری و برند اختصاصی دیده شدن به هر شکلی بسیار حایز اهمیت خواهد بود ! این دیده شدن می تواند از طریق تابلوی سر درب رستوران در منطقه ای شلوغ باشد یا چاپ شده روی بسته بندی ارسالی برای مشتری در محل زندگی یا کار او به عنوان نماینده ای از مجموعه …
در دنیایی که عامل کاراکتر میتواند موفقیت یا عدم موفقیت یک صنعت را تعیین کند این دغدغه دیده شدن بسیار به جا است ؛به عنوان مثال همه دنیا دلقک های برند مک دونالد را میشناسند و یا چهره کلنل ساندرز بر روی دکوراسیون ، تابلوها و بسته بندی های KFC  در سراسر دنیا نشان از طعم واحد مرغ کنتاکی دارند. در بسته بندی فست فود هایی که برای هویت خود ارزش قایل هستند نیز میتوان المان های استاندارد نظیر بیس مشترکی طراحی و… را مشاهده کرد. به عنوان مثال جعبه برگر مک دونالد را در گوگل جستجو کنید.

بیس اختصاصی طراحی روی جعبه ها ،ملزومات چاپی بسته بندی فست فود احساس وحدت عوامل و کیفیت بالا را به مشتری منتقل میکند و برای برند ما نقطه نظر مثبتی در ذهن مشتری رقم میزنند.

به عنوان مثال در نظر بگیرید از طریق یکی از شیوه های خرید آنلاین برای اولین بار از یک فست فود سفارش برگر می دهید ؛ سفارش ارسالی در قالب یک پاکت فست فودی با برند رستوران مذکور به دست شما می رسد ، پس از باز کردن پاکت حمل یک برگر پیچیده شده در کاغذ مومی رپینگ یا جعبه برگر با چاپ اختصاصی مشاهده می کنید به همراه یک جعبه سیب زمینی اختصاصی و ساشه های نمک و فلفل با آرم اختصاصی رستوران ، همچنین در کنار نوشابه قوطی ارسال شده یک لیوان با چاپ اختصاصی لوگو و طرح رستوران نیز می بینید… چه چیزی بیشتر از این عامل میتواند قبل از میل کردن غذا تصور مثبت و خوش آیندی را برای مشتری رقم بزند؟ حالا این اصل را هم در نظر بگیریم که تصور ذهنی مشتری در هر محصولی در ۳۰ ثانیه اول مشاهده شکل میگیرد …

بسته بندی فست فود خود را جدی بگیریم زیرا همانطور که میتواند ذهنیت مثبتی ایجاد کند نقش مخرب نیز میتواند داشته باشد…

خدمات بسته بندی : بسته بندی رستورانی

برای مشاوره بسته بندی استاندارد از نظر حفظ کیفیت غذا ، کیفیت تولید و سهولت کاربری در رستوران همچنین صرفه جویی در هزینه های ناشی از سفارشات چاپی با گروه مشاوران پارس در ارتباط باشید.

تبلیغات

آخرین مطالب منتشر شده

طراحی کافه
طراحی پلان رستوران
خرید تجهیزات رستوران
طراحی برندینگ رستوران
مطالب بیشتر از نکات مهم بسته بندی

پشتیبانی و طراحی سایت اختصاصی توسط کرگدن