راه اندازی فست فودراه اندازی فست فود

راه اندازی فست فود خاص

راه اندازی فست فود خاص

راه اندازی فست فود خاص در عین حالی که می تواند بسیار جذاب و دلچسب باشد ، به دلیل بالا بودن جزییات طراحی ، مهندسی منو ، برنامه تبلیغاتی ، تهیه تجهیزات ، دکوراسیون ، جذب کارکنان و… می تواند در صورت عدم حضور مشاور با تجربه در این زمینه کاری پر مشغله و پر هزینه باشد.

راه اندازی فست فود خاص ذاتا مسیر مشخصی دارد ، در ابتدای راه اندازی نقشه راه توسط مشاور راه اندازی طراحی شده و در اختیار کارفرما قرار می گیرد. در هر مرحله از این مسیر دانش فنی و تجربی جزییات راه اندازی فست فود بسیار ضروری است. این جزییات گستره دید کارفرما برای راه اندازی مجموعه خود را باز تر می کند و از جوانب تصمیم خود آگاه تر می شود.

راه اندازی فست فود نیازمند روحیه صبورانه است. برای اینکار باید یک سرمایه گذاری میان مدت انجام داد ، هوشیار بود و در شرایط زمانی مختلف تصمیمات درستی گرفت. فست فود ها در سطح شهر در حال گسترش هستند و نگاه هر عابری را برای ورود به این کسب و کار به سمت خود جلب میکنند . اما تنها فعالان حرفه ای در این زمینه آگاهی این نکته بسیار مهم را دارند که اگر سالانه ده فست فود راه اندازی و افتتاح می شود . سال بعد حداقل شش فست فود با مالکان و مدیران جدید به دلیل عدم سود دهی جایگزین میشوند و یا کسب و کارشان تغییر میکند.

نکته مهم در راه اندازی فست فود سود آوری است نه درآمد ! پاشنه آشیل بسیاری از فست فود ها عدم استقبال مشتری نیست بلکه درک نادرست آنها از نحوه حسابداری و محاسبات هزینه ای آنهاست. بسیاری از فست فود ها و حتی رستوران های ایرانی روزانه حجم نقدینگی زیادی را در طول روز تجربه میکنند. اما آیا همه مدیران از سود خالص اطلاعات دارند؟ خیر و این عامل ناگفته شکست بسیاری از رستوران ها و فست فود ها است.

نکته مهم دیگر در راه اندازی فست فود خاص ایجاد یک تمایز در راه اندازی و فعالیت فست فود است. در بازار پر رقابت امروزی بسیاری از فست فود ها به مواد اولیه استاندارد و نیروی کار حرفه ای دسترسی دارند و از نظر منو محصولات خوبی را به مشتری ارایه می کنند . اما آیا تنها یک غذای خوب کافی است؟ خیر ؛ این روزها مردم با غذا تفریح می کنند. بسیاری از مواقع عوامل جانبی یک فست فود سود آوری بیشتری برای صاحبان آن پدید می آورد تا یک غذای با کیفیت عالی… چه بسا بسیاری از رستوران هایی که به تجربه دیده شده فقط به کیفیت بالا اکتفا کرده و شکست خورده اند. راه اندازی فست فود ، یک مجموعه عوامل تاثیر گزار بر مشتری است.

برای راه اندازی فست فودخاص باید خواسته های خود را استانداردسازی کنیم . به عنوان مثال :
آیا تعریف ما از تهیه ، پخت و سرو یک غذای سالم با پذیرشی که در بازار وجود دارد متناسب است؟ یا باید با رعایت مواردی اساسی این شکل ارایه غذا را میسر کرد؟

تکنیک های راه اندازی رستوران را مطالعه کنید.

پاسخ این سوالات را نزد مشاوران پارس برای راه اندازی هرچه بهتر و موفق تر فست فود خود بیابید…برای آشنایی بیشتر با خدمات مشاوره کلیک کنید.

راه اندازی فست فود متمایز

محاسبه بهای تمام شده هزینه ها در فست فود

انواع راه اندازی رستوران

همراه با ما در اینستاگرام

راه اندازی بدون شکست

آخرین مطالب منتشر شده

طراحی کافه
طراحی پلان رستوران
خرید تجهیزات رستوران
طراحی برندینگ رستوران
مطالب بیشتر از راه اندازی تخصصی
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و طراحی سایت اختصاصی توسط کرگدن