طراحی رستوران
طراحی رستوران سنتی

طراحی برندینگ رستوران

طراحی برندینگ رستوران یک پروسه جذاب است. مسیری که باید دقیق و منسجم انجام شود. مراحل مختلف طراحی برندینگ رستوران به شرح زیر است:

طراحی لوگو اولبن مرحله طراحی برندینگ رستوران

طراحی نماد تجاری متناسب با سناریوی برند یکی از مهم ترین قدم های طراحی برندینگ است. سوالاتی که باید برای طراحی لوگو به آنها توجه کرد:

  1. طراحی نام به صورت لو مناسب است؟(تایپوگرافی)
  2. یک نشان بدون حروف طراحی شود؟
  3.  ترکیب موارد بالا مناسب است؟
  4. طراحی لوگو کلاسیک باشد؟ مدرن باشد؟ کارتونی باشد یا…
  5.  لوگو قابل استفاده در تابلو ، بیلبورد ، تراکت و… می باشد؟
    پس از پاسخ به این سوالات میتوان مسیر طراحی لوگو را مشخص کرد. به طور معمول طراح لوگو با این پیش فرض ها سه مدل طرح، طراحی میکند و میتوان روی این طرح ها به اجماع رسید یا کامل چیز جدیدی طراحی کرد.

طراحی رنگ و رنگ سازمانی

رنگ یک هویت بصری است. برخلاف تصور خیلی ها مثلا قرمز تنها یک رنگ نیست طیف متفاوت یک رنگ می تواند امضای برند شما باشد. چیدمان هماهنگ رنگ سازمانی کارایی بسیار زیادی در طراحی لوگو، بسته بندی و دیگر مراحل طراحی برندینگ رستورانی دارد.

طراحی بسته بندی رستوران

طراحی بسته بندی رستورانی دو بخش است:
طراحی گرافیکی: طراحی گرافیکی و بصری مستقل از اینکه مدل بسته بندی یا شیوه سرو در رستوران چگونه است؛ بسیار حائز اهمیت است. بسته بندی نماینده شما در منزل مشتری است. اگر بسته بندی شما منسجم و گویای روایت برند شما نباشد. بخش عظیمی از تاثیر شما ازبین می رود. برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید.
طراحی صنعتی :با کلیک روی این بخش میتوانید توضیحات کامل را مشاهده بفرمایید.

طراحی دکوراسیون رستوران

طراحی فضا و دکوراسیون رستوران یکی دیگر از عوامل مهم در برندینگ رستوران است. مشتری باید در فضای ایده آل برندینگ که از قبل طراحی شده قرار بگیرد. در این صورت است که تاثیر حداکثری می پذیرد. در نتیجه تیم معماری با تیم طراحی برند باید هماهنگ باشند.

طراحی چیدمان صنعتی فضا عنصر مهم در طراحی برندینگ رستوران

طراحی چیدمان استاندارد فضای رستوران بحث بسیار مفصلی است. اما به دلیل اهمیت آن در طراحی برندینگ رستوران به صورت خلاصه اشاره میگردد. این موارد شامل:

  • جاگذاری آشپزخانه – آشپزخانه کثیف،
  • چیدمان فضای رفت و آمد های پرسنل در آشپزخانه و سالن،
  • چیدمان سالن پذیرایی از نظر تعداد میز و صندلی ها، حریم ها و…
  • چیدمان تجهیزات طبخ صنعتی در آشپزخانه ، مکان شستشو و…

در برندینگ جهانی تمامی ساختار بررسی و تعریف می شود. زیرا که در ابعاد بزرگ آشپزخانه ها و حتی جزییات دستگاه ها هم توسط عموم رصد می شود.

اینجا کلیک کنید تا فرم بازدید از آشپزخانه های مک دونالد را ببینید!!!
طراحی برندینگ رستوران
برندسازی رستوران
برندینگ رستوران

اصول منو نویسی رستوران
اصول منو نویسی کافی شاپ
نکات طراحی رستوران
طراحی کافه رستوران
پشتیبانی و طراحی سایت اختصاصی توسط کرگدن